lördag 18 januari 2014

"Jag blev hotad av servitrisen när de serverade fel mat"

Redan i slutet av 2009 skickade signaturen Daniel B ut denna varning via betygssajten Reco.se:

"Varning, varning! Jag blev hotad av en servitris när de serverade fel mat och fel dricka som vi beställt. Hon smällde ner maten på bordet och pep iväg och jag följde efter och ville berätta att vi inte tyckte det var ok. Vid kassan blev hon och några till anställda så upprörda att de var nära att slåss. Man kan tro att jag var oförskämd eller nåt, vilket jag inte var. Hon hade kanske en dålig dag eller nåt men så borde man inte få bli bemött nånstans, i synnerhet inte om man är gäst och betalar för sej. Vi gick därifrån men betalade, fick glåpord kastade efter oss när vi gick. Otäckt ställe!"

Man kan väl lugnt konstatera att vi känner igen oss. Beteendet som Daniel upplevde 2009 verkar fortfarande vara Asia Citys affärsidé.

http://www.reco.se/asia-city-restaurang-bar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar