lördag 18 januari 2014

“Ohyfsad ägare”


Profilen Geronimo74442 gav betyget 1 av 5 stjärnor (någon som blir förvånad?)

"Åt dagens lunchbuffé för 80 kr.....jag åt 2 tallrikar som de flesta andra...detta hände när jag lämnade mitt bord...ägaren kommer fram och berättar följande: Jag såg att du åt 2 tallrikar utan ris..jag går back på dig..jag vill inte att du kommer tillbaka hit! Min reaktion och svar uteblev inte: för det första beter man sig inte så mot sina kunder för då har man tillslut inga kvar,för det andra det står att man får äta hur mycket man vill och inget står om ett ris tvång, för det tredje de allra flesta av dina gäster äter lika mycket som jag skall jag upplysa dem om vad du sagt till mig nu?!
Ägaren svarade:jag vill att du går nu..det är min restaurang!-jag svarade:jag vill veta vad du heter och ditt telnummerr...ägaren var tyst...jag sade jag vill ha mitt kvitto som du inte givit mig!..ägaren var tyst. Bör nämnas att ägaren talade med en inte allt för hög ton så att ingen skulle höra det som sades..
Jag kommer inte att komma det någon mer gång och de jag talat med om detta har hört och varit med om liknande saker..konsumentverket mm har många inkomna klagomål gällande ägaren och dennes okultiverade personal......"

Var där i April 2012

http://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g189852-d943201-Reviews-Asia_City-Stockholm.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar