lördag 18 januari 2014

"Restaurangchefen skäller ut mig inför alla andra gäster"

I slutet av mars 2013 skrev Andolini så här om Asia City Restaurang & Bar:

"ÄT INTE HÄR - NÅGONSIN! Jag köpte lunchbuffen och började käka som vanlig. Ser att räkor endast finns i friterad deg och inte för sig själv. Så jag tar såna och skalar bort degen den friterats i. Då kommer, troligtvis, restaurangchefen och skäller ut mig mitt framför alla gäster för att han går back på att jag väljer att slänga bort degen. Jag talar om för honom att det han gör är respektlöst och riktigt dålig service. Det tar inte mer än några minuter innan hans kvinnliga kollega kommer och tillsammans tränger mig in i ett hörn och skäller på mig o ber mig att dra därifrån och att jag inte är välkommen att äta där igen. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så kränkt någonsin. Och alla gäster bara fortsatte sin måltid som inget hänt"

Ja, vad säger man? Känns som man liksom får leta efter ord. Eftersom man blir helt mållös. Till skillnad från personalen på Asia City som alltid har minst ett dussin oförskämdheter att bjuda på.

http://www.reco.se/asia-city-restaurang-bar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar